Sabira_love ♥

Direktlänk till inlägg 5 mars 2011

Joho!

Av Sabira_ love - 5 mars 2011 15:00

Pandi och Stella-tjej här är bilden:    jag är i svart ni är i rosa och dom "andra" är i lila!

 
 
Ingen bild

Stella-fairy6

5 mars 2011 15:16

Haha där är jag syrran!
Fast jag heter inte Stella-tjej jag heter Stella-fairy6
Hihi super bra blogg föresten!!!!! :)

Sabira_ love

5 mars 2011 15:18

men när du gick skulle jag titta och då va de en tjej som hette de! XD XD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sabira_ love - 4 mars 2011 11:52

Snäll du är! Är den första som kommenterar på bloggen!   Wohoo! Klarade Bitterlands grejen! Max & Ella är med!   Första äventyret va! Med dom! Men är inne i Panfu och spelar! Så Ciao! // Sabira_love ♥ P.S Min killes blogg! Klicka här så kommer...

Av Sabira_ love - 3 mars 2011 20:12

Japp! Så jag kunde inte logga in på varken Panfu, Msp, eller på bloggen!!! Snälla för stå! Men jaja! Läste Panfubloggen nu! Och såg att de har kommit ett nytt äventyr! :) ( Kan inte klicka på smileysaarna! :( ) Spelar äventyret Bitterland! Grejen! ( ...

Av Sabira_ love - 27 februari 2011 09:46

Hallå Pandor, jag har äntligen luskat ut varför Mr. Curley är så sprallig: han planerar en karnevalsparad genom hela Panfu! Inte ett krya på dig party till mig??  Du är ju nästan frisk igen. Dessutom är du ingen småunge längre som behöver en cl...

Av Sabira_ love - 25 februari 2011 14:07

   Dom är så där.. Men jag vet! Dålig uppdraterig!! MEN ingen går in på min blogg! Och de är: GP dag!!! GP = GulpPanda Hihi.... Men är inne i Panfu! Men min mamma fyller år i dag! ** år!! ( Vill inte seja ) Så kanske enda in lägget i daa men kolla in...

Av Sabira_ love - 22 februari 2011 11:41


 Utsikt i Panfu!   Nu kan man titta på vad Max jobbar med! Gå inn på panfubloggen! Och se vad Ella skriver! Och stakars Ella! Som inte vet vad Max gör!!! Men han sejer väll snart! P.S Jag har moviestarplanet Och jag heter Demi_Sonny P.P.S Ska fixa en...

Presentation


Välkommen till min Panfu blogg! Jag heter i Panfu Sabira_love

Översättnig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Min gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Panfu!

www.panfu.se   


Ovido - Quiz & Flashcards